کیف پولی طرح دار| چرم ۱۰۰% طبیعی|تمام دست دوز

اگر به به دنبال یک کیف پولی شیک هستید «کیف پول چرم طبیعی طرح دار مدل A9808 »  از چرم  صد در صد طبیعی ساخته شده که خیال شما را از کیفیت و ماندگاری آن راحت می‌کند. بر روی قسمت جلوی کیف متن زیبایی حک شده است. این کیف پولی فوق العاده شکیل بوده و درعین جادار بودن بسیار سبک و خوش دست نیز هست  و از این رو خواهان زیادی دارد.

کاملا دست دوز است و به هیچ وجه از ماشین و چرخ برای دوخت آن استفاده نشده است نخ به کار گرفته شده برای دوخت، نخ ابریشم بوده که استحکام زیادی دارد.

این کیف دارای دو جای مخصوص اسکناس و گوشی موبایل، شش جای مخصوص کارت اعتباری است. طول و عرض آن به‌ترتیب در حدود ۲۰ و ۲۰سانتی‌متر و قطر آن در حالت خالی، ۳ سانتی‌متر طراحی شده است. باز و بسته کردن این کیف به‌صورت تاشو طراحی شده است. این کیف پول زیبا و بادوام، از جمله کیف‌هایی است که می‌تواند باب سلیقه‌ی افراد شیک پسند باشد.

جهت نگهداری بهتر و سالم ماندن این کیف، از قرار دادن در معرض حرارت مستقیم و زیاد آفتاب به مدت طولانی در جاهایی مثل زیر شیشه اتومبیل جلوگیری کنید. برای تمیز کردن کیف از هیچ نوع آستون یا اسپری‌های تمیزکننده استفاده نکنید و فقط با حوله یا دستمال نخی مرطوب سطح چرم را تمیز کنید.

جهت خرید به سایت https://armitakala.ir مراجعه فرمایید.